lördag 20 mars 2010

Grattis!



I går hade vi årets varmaste dag här i Venjan. Solen sken och inte en vind. I dag när jag vaknade så hade det snöat minst en decimeter och så blåser det. Ett riktigt hundväder!

Jag vill säga tack till först Anna Wedin som har skrivit. Anna hade tidigare leonbergerhanen Lejonlands Qing Simba. De tävlade med stora framgångar i främst lydnad men också vatten och utställning. Grattis Anna till framgångarna med Rosso och lycka till i fortsätningen. Jag kommer att skriva mer om Qing längre fram.

Camilla Karlsson, Fjällglimten som har fotat mina hundar i 20 års tid har också skrivit. Grattis till framgångarna på Frösön. Amanda ser ut att ha ställt hund i hela sitt liv. Jag kommer att skriva mer om Camillas hund historia också längre fram.

Till sist vill jag säga grattis till mina småbröder. Ronny som fyllde år+? i går och Per-Arne som blir 50 i dag. Ronny är i Gräftåvallen och åker skoter P-A är säkert i Vemdalen och åker utför. Vi ses till Påsk allihopa.

Och så allra sist grattis i efterskott till Kristoffer som hade namnsdag i måndags och Viktor som har namnsdag i dag.

Grattis och kram till Er alla från Hundmamman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar